מודיעין עילית: רשת מיוני 'טרם' תפתח בקרוב סניף בעיר

    יוסי אשר No Comments on מודיעין עילית: רשת מיוני 'טרם' תפתח בקרוב סניף בעיר

    המיון ייפתח הודות ליוזמתו של ראש העיר עקב גוטרמן ובעזרתו של שר הבריאות יעקב ליצמן • במיון יינתן מענה ברפואה דחופה בידי מיטב אנשי המקצוע ובתוך פרק זמן קצר

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    מהפכת שירותי הרפואה הדחופה של 'טרם' מגיעה גם למודיעין עילית: בקרב תושבי מודיעין עילית קיימת ציפייה לקראת פתיחת מיון 'טרם' ברחוב אבני נזר 46 בעיר שצפוי לחולל מהפכה בשירותי הרפואה הדחופה באזור. המיון ייפתח אי"ה במהלך החודש הקרוב.

    המיון החדש של 'טרם' ינוהל ע"י  נחום גיטלר והוא ישרת את התושבים שנזקקים לרפואה דחופה במהירות המקסימאלית מבלי לפגוע במקצועיות הטיפול ובמקרים מסוימים אף מעניק מענה רפואי במקרים שמצריכים אשפוז.

    המיון יהיה פתוח בכל ימות השבוע כמו גם בשבתות ובחגים  כאשר בימים א' עד ה' : 18:00 עד 24:00 שישי ושבת- מהשעה 09:00 ועד 24:00 בהמשך, לאחר תקופת הרצה צפוי המיון לפעול בכל שעות הלילה. מכון הדמיה שנותן שירותי רנטגן ואולטרהסאונד- יהיה פתוח מהשעה 09:00 עד 24:00.

    מענה ייחודי לסניף מודיעין עילית שבמקום יפעל גם מרכז לבריאות האישה.

    היוזמה לפתיחת המיון בעיר זכה לברכתם של המרא דאתרא ורבני העיר שליט"א מכל החוגים והעדות שבירכו על היוזמה הברוכה בהבאת בשורה רפואית מקצועית למען תושבי העיר. בנוסף הביעו מנהלי ונציגי קופות החולים וארגוני החסד והרפואה בעיר את שביעות רצונם מפתיחת הסניף שיביא למענה עבור רבבות התושבים שלא זכו עד היום לשירותי רפואה דחופה בעיר.

    המקום יפעל על פי הוראות המרא דאתרא הגר"מ קסלר שליט"א ובהן ההנחיות המיוחדות להפעלת המקום בשבת וחג.

    אל מיוני 'טרם' ברחבי הארץ מגיעים חברי קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים. ל'טרם' הסדרים עם כל קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית נמוכה משמעותית מאגרת חדר מיון.

    במיון 'טרם' ניתנים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. על פי נתוני 'טרם' חוסכים רוב רובם של המטופלים עם הגעתם ל'טרם' את ההגעה לחדרי המיון הסואנים ובכך משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון 'טרם' בתוך כשעה.



    0 תגובות